Saturday, December 3, 2011

Camarote eh o que temos p hj appsfacebookcom 我的優點是:我很帥;但是我的缺點是:我帥的不明顯。 Tpod here I come : O Almost persuaded come come 2day Almost persuaded turn nt away JESUS invites u here

Rafael Rodrigo Gunner
Rafael Rodrigo Gunner Camarote eh o que temos p hj !!!!!

Likes

Gabriela Sanches
 
蘇鳳婷
apps.facebook.com
我的優點是:我很帥;但是我的缺點是:我帥的不明顯。
 
Elizabeth Stevens
Elizabeth Stevens T-pod here I come : O
 
Bolaji Jibola-Shittu
Bolaji Jibola-Shittu "Almost persuaded" come, come, 2day! "Almost persuaded" turn nt away! JESUS invites u here. Angels are lingering near. Prayers rise 4rm hearts so dear. O SINNER, come 2 JESUS!!
 
Brandon Gattis
Brandon Gattis Im back on WoT, time to roll that steel wall! get ready for the new 7.o update that is bringing more maps and awsome features such as Camo, horns, and new matchmaking systems http://worldoftanks.com/
worldoftanks.com
Free to play award-winning online game World of Tanks — MMO-action about World War II tanks. Official site: support, forum, FAQ, download the game
 
Tonae Reyes
Tonae Reyes Club tacos is just full of gays and lesis..o my God..time to leave!
 
Linda Pajoow
Linda Pajoow Oeps forgot... just finished a plate of shrimps grilled in garlic :-o...Got a party to go to tonight :-( Daaaammmnnn......gotta brush reaaaaaaaaaaaaaaaaaal good, lol
 
Samara Araujo Cirqueira
Samara Araujo Cirqueira “A distância entre o sonho e a conquista chama-se ATITUDE. Boa Tarde !
 
Fabricio Gonçalves
Fabricio Gonçalves Se um dia eu te encontrar e me dizer adeus Olhar e disfarçar os sentimentos seus Saber que eu te amo e me tratar assim Pare de dizer à todos que eu não sou mais teu Que não me dá valor e já me esqueceu Que faz muito tempo que não pensa em mim É tão difícil enganar o coração Trancar todos os desejos da nossa paixão Chega de orgulho bobo e de se esconder Mostre seus sentimentos, vem me dar prazer Se um dia eu errei, eu já me arrependi Não deixe o acaso me afastar de ti Chega de orgulho bobo e de se esconder Mostre seus sentimentos, vem me dar prazer Se um dia eu errei, eu já me arrependi Não deixe o acaso me afastar de ti Pare de dizer à todos que eu não sou mais teu Que não me dá valor e já me esqueceu Que faz muito tempo que não pensa em mim É tão difícil enganar o coração Trancar todos os desejos da nossa paixão Chega de orgulho bobo e de se esconder Mostre seus sentimentos, vem me dar prazer Se um dia eu errei, eu já me arrependi Não deixe o acaso me afastar de ti Chega de orgulho bobo e de se esconder Mostre seus sentimentos, vem me dar prazer Se um dia eu errei, eu já me arrependi Não deixe o acaso me afastar de ti Se um dia eu te encontrar.
 
JayJay Potatoes Mayaski
JayJay Potatoes Mayaski My granny o!!! I miss ur sunday-sunday rice.

Likes

Alaye Amachree
 
Lucas Nascimento
Lucas Nascimento Depois de uma sexta bem dormida... é hora de acordar e ajudar o próximo e depois.. academia ou futebol..... =) http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE&ob=av3n
www.youtube.com
Pre-VEVO play count: 24,009180 Music video by Coldplay performing Viva La Vida. (C) 2008 EMI Records Ltd
 
Veronica Vieira
Veronica Vieira So n'tem a agradece a DEUS td Poderoso, o facto de n'faze parte des GERACAO TECNOLOGIGA/VIRTUAL...

Likes

Jota GrandeAnilda CardosoNadino Miranda Lopes
 
DeShorie Brown
DeShorie Brown Boi boi boi o tell ya! The things u see on the bus! Lol this old lady ain't got no teeth but she fucking her chicken up!!! Lol
 
Ogomoditse Merementsi
Ogomoditse Merementsi moya wa ka o ko tlase,o nkare n ka lela...*vry vry vry sad*
 
Andres Ibarra
Andres Ibarra Im a hard working its time I reword my self with some bomb ass food o yea!!!
 
Julia Scott
Julia Scott This weather is crazy>:-O Cold than hot. What am I going to do with this big, gorilla coat
 
Rodney Kowo
Rodney Kowo nw hwz ths 4 a festv season,1 december-exam,2 december-u relocate frm yr home of over 19 yrs,3 december-instead ò youth donor day celebrations and xmas party @ church,wonzi perekedza ambuya kumusha,300km away frm é city,WAT A HOLIDAY IT PROMISE 2 B
 
Dercio Maciel
Dercio Maciel O ano, ja acabou. O balanco e positivo, tirando a mancha que foi-me aprontado. Aqui se faz, aqui se paga. Ha revira volta.
 
Irene Ogbugwa Ifere
Irene Ogbugwa Ifere PainnnnnNnnnnnnnnnnn.....kai dis silencer realy burn me o!
 
Derrick Mrbrownbottom Miller
Derrick Mrbrownbottom Miller JIMMY CRACKED CORN AND JEEZY COOKED O'S I JUST STICK TO THE STRIPS YALL NIGGAS HOES
 
Tim TwoThree Jones
Tim TwoThree Jones S/O those ppl n da world dat God kept n mind as da reason y he created our middle fingers **2birdsUp3zy**
 
Daniel Luiz da Silveira
Daniel Luiz da Silveira Convocação para o futiba sabado 03/12/12, mesmo bat local e horário. Quem vai da um "curtir" e quem não vai >>Somente escreve q não pode<< Matheus Tanello, Ivan Covolan, Ederli Ricardo Covolan Picinatto, Leonardo Magnabosco Mascarello, Maurício Mascarello, Felipe Bonotto, Tiago Grando Dozza, Augusto Seganfredo, Artur Trucolo, Fausto Ouriques

Likes

Felipe Bonotto
 
Victória Gonzalez
www.youtube.com
O Pai mais forte do mundo
 
Natanael Junior
Natanael Junior como é ruim ver uma pessoa cosenguindo aquilo que vc tento por mas de 2 anos e essa pessoa menos de um ano conseguiu :s.. as vezes fazer sempre as coisas certas eh o melhor. :s
 
Abhishek Ghosh
Abhishek Ghosh Kochuri diye suru...then 2 to Fish Butter Fry ..6 ta Chingri...no chicken(ota eder kache kichu na)...then 8 pc Mutton...sesh e 8ta rosogolla o ice cream...Deeptesh tomar bibahito life jeno chorom sukher hoi :)

Likes

Prasraban Halder
 

No comments:

Post a Comment